مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

چگونه به وزن مناسب برسیم؟

چگونه لاغر شویم؟

امروه روش های زیادی برای درمان چاقی وجود دارد که میتوانید با انجام آنها به وزن ایده آل خود برسید. اغلب افرادی که نمیتوانند از روش هایی مانند ورزش کردن وزن خود را پایین بیاورند به سمت بهترین عمل جراحی لاغری روی می آورند که ضرری ندارد و سریع تر میتوانند به وزن ایده آل برگردند.همچنین با گذشت زمان دکتران نابغه و متخصص در سطح ایران جهان توانستند روش های مختلفی برای این عمل بوحود بیاورند که هرکس میتواند با جدیدترین متد جراحی لاغری آشنا شود و پس از مراجعه پیش بهترین دکتر جراحی لاغری از همه چی اطلاع پیدا کند و روش مناسب را که دکتر انتخاب مینماید را تایید کند و شروع به درمان کند

عمل لاغری روش های مختلفی دارد. امروزه خیلی از افراد به دنبال بهترین جراح لاغری هستند که میتوانند با اثر ماندگار کمتری کار درمان را انجام دهند.در این پست به یک روش از جراحی لاغری اشاره میکنم.

جراحی اسلیو معده

 

در واقع یکی از مدل های جراحی لاغری عمل اسلیو معده است که در آن، شکل و اندازه ی معده از یک توپ فوتبال به یک موز تغییر می یابد. عمل اسلیو شامل حذف قسمت بالایی معده به نام فوندوس(Fundus) می شود که هورمون گرلین در آنجا تولید و ترشح می گردد. این هورمون، کنترل کننده ی اشتهاست و علامت گرسنگی را به مغز می فرستد. اگرچه %۸۰-۷۵ ظرفیت معده طی جراحی اسلیو حذف شده و فقط یک لوله ی باریک باقی می ماند،اما قسمت اعظم ساختار آناتومیک طبیعی معده و اتصالات آن از جمله آنتروم(Antrum) و پیلور( Pylorus بخشی از معده که آن را به دوازدهه وصل می کند) همراه با تحریک عصب واگ حفظ می شوند و در نتیجه، اختلالی در هضم و جذب غذا ایجاد نمی شود.

در ضمن این موضوع هم در نظر داشته باشید که اگر میخواهید از هزینه عمل لاغری مطلع شوید میتوانید با مراجعه به دکتر متخصص از مبلغ درمان این عمل با خبر شوید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.