مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

طول دوره ی درمان ارتودنسی متحرک

طول دوره ی درمان ارتودنسی متحرک

 

در حالت کلی طول دوره ی درمان به وسیله ی ارتودنسی متحرک از ارتودنسی ثابت کوتاه تر است به طور معمول ۶ ماه زمان برای نتیجه گیری از ارتودنسی متحرک نیاز است اما زمان دقیق آن با توجه به پیچیدگی درمان توسط  متخصص ارتودنسی تعیین می شود.در بعضی موارد ارتودنسی متحرک در ادامه ی ارتودنسی ثابت استفاده می شود.مدت زمانی که برای درمان شما نیاز است در اولین ملاقات برایتان تخمین زده می شود.

پس از اینکه دوره ی درمانی شما به وسیله ی ارتودنسی ثابت به اتمام رسید و متخصص ارتودنسی براکت ها را از روی دندان های شما برداشت. برای اینکه دندان هایتان در محل جدیدشان ثابت بمانند نیاز به ارتودنسی متحرک می باشد.در ابتدا ممکن است نیاز باشد که از ارتودنسی متحرک به صورت تمام وقت استفاده کنید اما همان طور که تثبیت دندان هایتان در محل جدیدشان بیشتر می شوند ، مدت زمان استفاده ی شما از نگهدارنده های متحرک کاهش می یابد.

تجربه درمان به وسیله ی ارتودنسی متحرک چگونه است ؟

 

در ابتدای کار ، پس از اینکه تنظیمات اولیه انجام می شود و نگهدارنده ها در محل خود قرار می گیرد ممکن است کمی احساس ناراحتی داشته باشید .این مقدار ناراحتی در ابتدای درمان طبیعی است و پس از مدت کوتاهی از بین می رود.استفاده از مسکن های خفیف می تواند در کاهش ناراحتی اثر بخش باشد.

دستیابی به بهترین نتایج به وسیله ی ارتودنسی متحرک

 

پی گیری کردن قرار ملاقات ها با دکترتان و به کار بردن توصیه هایی که در هر جلسه به شما گفته می شود و در نهایت مراقبت ویژه از بهداشت دهان و دندانتان در طول دوره ی درمان می تواند در رسیدن به بهترین نتایج به شما کمک کند.

همچنین بهترین نتایج نیز میتواند پیش بهترین متخصص ارتودنسی در تهران صورت بگیرد خیلی از افراد هستند که میتوانند ارتودنسی را انجام دهند ولی متخصصی که بتواند آن را به بهترین نحو انجام دهد کم است که ما به شما دکتر درویش پور را پیشهاد میکنیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.