مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

ساختار گرامر زمان آینده کامل

ساختار کلی به این صورت است: فاعلwill+have+pp+

مثال برای آینده کامل: من تا آخر هفته آینده پروژه را تمام خواهم کرد. I will have finished the project by next weekend.    

فعل با قاعده: آنها تهران را ترک خواهند کرد. They have left Tehran

در ساختار گرامر زمان آینده کامل به شکل سوم فعل اشاره شده است به همین منظور در مورد افعال بی قاعده و باقاعده و نحوه صرف آنها توضیحاتی باید داده شود و از نحوه صرف آنها باید آشنایی کامل داشته باشیم.

افعال با قاعده و بی قاعده

در مواقعی لازم است برای بیان زمان وقوع رویدادی افعال را صرف کنیم. افعال در زبان انگلیسی به دو حالت زمان گذشته و اسم مفعول صرف می شوند بسیاری از افعالی که در زبان انگلیسی هستند با قاعده هستند و برای صرف کردن آنها تنها لازم استd یا edاضافه کرد و به همین خاطر هیچ الگوی خاصی در صرف این گونه از افعال وجود ندارد و تنها راه برای شناسایی و استفاده درست کردن از این افعال حفظ کردن آنها می باشد. مانند seen, saw, see

چگونگی منفی کردن در زمان آینده کامل

برای ساختن جملات منفی در زمان آینده در انگلیسی تنها کافیستnot  به فعل کمکی will  اضافه کنیم. فرمول منفی کردن در این ساختار:

فاعل + will + not+have+pp

مثال: I will not have finished this book من این کتاب را تمام نخواهم کرد.

 

سوال کردن در گرامر زمان آینده کامل

دو روش برای سوال کردن در زبان انگلیسی وجود دارد: روش اول سوالات بله و خیر است در این شیوه می توانیم از شیوه سوالات بله و خیر استفاده کنیم و برای سوالی کردن در این شیوه باید جای will  را با فاعل عوض کنیم.

در روش دوم استفاده از کلمات سوالی wh دار می باشد و روش دیگر برای سوالی کردن در گرامر زمان آینده در انگلیسی استفاده از کلمات  “w five” می باشد که این کلمات مثل where, when, why, who, what می باشند. در این روش برای سوالی کردن ابتدا جای will را با فاعل عوض می کنیم پس کلمات سوالی را در ابتدای جمله قبل از will به کار می گیریم.

مثال:  when+ will+ subject+ have+ pp.                     When will have left her jobs?

عبارت کاربردی در گرامر زمان آینده کامل

 در ساختار گرامر آینده کامل معمولا از عبارتی مانندby, until, before  و غیره استفاده می شود‌.

مثال: ما کار را تا ماه آینده تکمیل خواهیم کرد. We will have completed the work by the next month

مفاهیم و کاربرد گرامر زمان آینده کامل

 کاربرد اول:

هنگام بیان عملی که قبل از زمان مشخص شده در آینده تکمیل می شود‌.

آنها تا ساعت ۶ به تهران می رسند. They will reach Tehran at 6 o clock

 کاربرد دوم:

وقتی میخواهیم در مورد مدت زمان عملی صحبت کنیم که شروع شده و تا آینده ادامه دارد از این روش استفاده می‌کنیم. در این روش از اصطلاح for در جمله استفاده میکنیم.

برای مثال: از زمانی که ازدواج کرده ایم دو سالی می‌شود که سارا را می شناسم

 when we get married , I will have know Sara for 2 years.

 کاربرد سوم:

وقتی می خواهیم درباره عملیات کاری در آینده صحبت کنیم که دقیقا نمیدانیم آن کار کی به پایان میرسد از زمان آینده کامل استفاده می‌کنیم در این ساختار از جمله ها از کلمه by و عباراتی مثل by then, by tomarrow   استفاده می کنیم.

مثالتا ساعت ۹ تکالیفم را تمام کرده ام. By 9 o clock I will have finished my home work

در این جمله فرد تصمیم دارد تکالیفش را تا ساعت ۹ تمام کند اما ممکن است کارش طول بکشد و زمان بیشتری نیاز داشته باشد برای همین مطمئن نیست که تکالیفش را قبل از این زمان به پایان برساند.

 

ارسال کارنامه آزمون آیلتس

در دوره آموزش زبان انگلیسی آزمونی به نام آیلتس وجود دارد که یک سازمان بین‌المللی است در آموزش زبان انگلیسی برای آماده شدن در امتحان آیلتس شرکت کردن در دوره فشرده آیلتس و شرکت در دوره آنلاین آیلتس برای داوطلبان کار بسیار مناسبی می باشد و نتیجه نمره آزمون آیلتس نتیجه فوق العاده ای خواهد بود. در آزمونهای شفاهی یک بارنامه به داوطلبان شرکت در آزمون داده می‌شود و داوطلبان باید آدرس دقیق خود را روی آن بنویسند و هزینه پست را هم بپردازند تا کارنامه داوطلبان به آدرس نوشته شده ارسال شود. کارنامه بعد از اعلام نتایج آزمون در اولین روز تحویل پست داده می شود و بعد از دو روز کاری به دست داوطلب خواهد رسید این کارنامه یک مدرک معتبر می باشد و باید داوطلب درحفظ و نگهداری آن کوشا باشد چون کارنامه آزمون آیلتس یکبار صادر می‌شود داوطلب در مدت دو سال که کارنامه آیلتس تضمینی اعتبار دارد باید از مرکز آزمون درخواست کند که کارنامه او را به  سازمان های مورد نظر به صورت رایگان ارسال کنند ولی بعد از گذشت یک ماه یا در صورت چاپ بیش از ۵ نسخه از کارنامه، داوطلبان مجبور به پرداخت هزینه به مبلغ پانصد هزار ریال به عنوان هزینه چاپ کارنامه و هزینه پست باید پرداخت کنند.اگرداوطلب بخواهد کارنامه خود را به مراکزغیر معتبر ارسال نماید باید از آن کپی داشته باشد و کپی آن را ارسال کند چون در صورت ارسال کارنامه اصل کارنامه ای دیگر به عنوان المثنی به داوطلب داده نمی شود. چنانچه داوطلب به نمره خود اعتراض داشته باشد و در صورت وارد بودن اعتراض و افزایش نمره آزمون هزینه کل اعتراض به داوطلب برگردانده می‌شود. اگر سازمان موردنظر داوطلب دارای عضو سیستم الکترونیکی نباشد داوطلب باید فرم درخواست کارنامه اضافی را پر کرده و به مرکز ارسال کارنامه بفرستد و بعد از ۷ روز کاری کارنامه اضافی تحویل داوطلب داده می‌شود و هزینه پست نیز باید توسط داوطلب پرداخت شده باشد.بعضی از  سازمان ها هم عضو سیستم الکترونیک می باشند و می توانند به صورت الکترونیکی به نتیجه آزمون داوطلب دسترسی داشته باشند و از دریافت نسخه چاپی خودداری کنند و مراکزی که پست الکترونیکی دارند کارنامه را به صورت رایگان ارسال می کنند.

رابطه تیپ های شخصیتی و یادگیری زبان

یادگیری زبان تحت تاثیر موارد متفاوتی است که با دانستن این موارد و ایجاد در خود یا تمرکز کردن بر یک مورد از انها یادگیری سریع زبان و کیفیت بیشتری پیدا میکند، مواردی مثل میزان انگیزه ،سن ، علاقه ، نزدیکی زیان مادری به زبانی که میخواهید یاد بگیرید، شیوه ی تدریسی که انتخاب میکنید و موارد بسیار زیاد دیگری اما اکنون بخواهیم رابطه تیپ های شخصیتی و یادگیری زبان را بررسی کنیم.

به تعبیر گانه مایرز بریگز تیپ های شخصی به ۱۶نوع تقسیم میشوند که در مرحله اول به دو مورد برونگرا و درونگرا اشاره دارد. درونگرایی به معنی علاقه و توجه فرد به دنیای درونی خود است و فرد برونگرا کسی است که تمایل و دغدغه هایش صرف دنیای  بیرون میشود .

اگر بخواهیم برای مثال آموزش گرامر زبان انگلیسی را در رابطه با تیپ های شخصیتی بررسی کنیم باید شخصیت زبان اموز و شخصیت استاد زبان انگلیسی را بررسی کرد.

برای مدرس و استاد زبان موردی که بیشتر به چشم می اید و تاثیر دارد توانایی بیان و ارتباط چشمی با زبان اموز است که ان هم بستگی به شیوه ی تدریس و نوع یادگیری زبان اموز قابلیت تغییر دارد، طی تحقیقات ارتباط تاثیر گذار زیادی بین تیپ شخصیتی و یادگیری وجود ندارد و در واقع عامل اصلی سبک یادگیری زبان اموز است . این سبک ها شامل بصری، نوشتاری، حرکتی و شنیداری است. سبک بصری مختص زبان اموزانی است که ارتباط بین تصویر و زبان را بهتر درک میکنند یعنی از راه دیدن یادگیری  و تثبیت بیشتری دارند ، نوشتاری برای کسانی است که یادگیریشان از راه خواندن کتاب و نوشتن مداوم اطلاعات موثر تر است.یادگیری حرکتی در افرادی است که برای یادگرفتن سعی می کنند از پنج حواس خود استفاده کنند و با بازی و فعالیت یادگیری موثرتری دارند و افرادی با یادگیری شنیداری سعی میکنند همه ی مطالب را بلند بخوانند و با گوش دادن به دیگری سریع تر یادمیگیرند

 

یادگیری سریع زبان انگلیسی

ازاین روکه زبان انگلیسی یکی از زبان های بین المللی محبوب است طی سال‌های اخیر فراگیران زیادی در این زمینه‌ها گرفته اند .پس اگر تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی گرفته‌اید، بخت با شما یار است. برسی چند نکته ساده می تواند فرآیند یادگیری شما را به حداقل زمان ممکن برساند .

 

1_ برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، منابعی انتخاب کنید که مناسب اهدافتان باش : هر کاری که به انگلیسی انجام می‌دهید باید شما را به هدفتان نزدیک‌تر کند.

 

2_ برای یادگیری زبان، تا می‌توانید کلمه جدید بیاموزید بسیاری از زبان‌آموزان تمرکز اصلی خود را روی گرامر یا تلفظ و لهجه می‌گذارند. این کار اغلب اشتباه است. شخصی که لغات زیادی بلد است، بهتر می‌تواند از دانش انگلیسی‌اش استفاده کند.

 

۳_ بهترین روش یادگیری سریع مکالمه انگلیسی، صحبت کنید! صحبت کنید! صحبت کنید!هیچ میزانی از خواندن، نوشتن، و گوش دادن شما را به یک انگلیسی زبان خبره بدل نمی‌کند. برای اینکه بتوانید انگلیسی صحبت کنید، ضروری است که صحبت کردن را تمرین کنید.

 

۴_ هر روز انگلیسی تمرین کنید .تمرین روزانه انگیزه شما را بالا نگه می‌دارد. اگر هر روز کاری را انجام دهید، به مرور تبدیل به عادت می‌شود. هنگامی که کاری تبدیل به عادت شد، برای تداوم آن انگیزه خواهید داشت. تمرین روزانه در وقت شما صرفه‌جویی می کند .

 

۵_ برای مطالعه فعال انگلیسی، زمان اختصاص دهیدمطالعه مقالات انگلیسی، تماشای فیلم و سریال و مکالمه به زبان انگلیسی برای تمرین آنچه آموخته‌اید مفیدند. ولی هنوز هم باید زمانی را روزانه به مطالعه اختصاصی و فعالانه انگلیسی اختصاص دهید. در این زمان به مطالعه فلش‌کارت‌ها، انجام تمرینات، تمرین تحت‌نظر مدرس یا سایر فعالیت‌های ساختاربندی شده اختصاص دهید.

 

۶_ برای یادگیری زبان در کوتاهترین زمان باید زیاد اشتباه کنید!شکست بخش جدایی‌ناپذیر یادگیری یک زبان جدید است. اشتباهات یکی از ساده‌ترین روش‌های بهبود دانش زبانی هستند. خیلی از زبان‌آموزان به‌غلط فکر می‌کنند که اشتباه کردن بد است. شاید این امر برای یک مهندس یا پزشک صادق باشد ولی برای زبان‌آموزان این صادق نیست. 

روش پازلینگ در زبان انگلیسی روش ابداعی دکتر منوچهرزاده

پکیج آموزش زبان انگلیسی روش پازلینگ زبان انگلیسی، توسط دکتر مهدی منوچهرزاده، استادی حرفه‌ای و با تجربه در حوزه آموزش زبان انگلیسی تهیه شده است و موضوعات هر یک از کلاس‌های ویدیویی با تدریس توسط خود دکتر منوچهرزاده ارائه می‌شود. همچنین در روش پازلینگ آموزش شما در مدت زمان ۲۰ روز به راحتی می توانید به زبان انگلیسی مثل زبان مادری صحبت کنید. روش تدریس دوره های پازلینگ با سبکی جدید و جذاب طراحی شده است که با مطالعه درمورد دوره های آن کاملا شگفت زده خواهید شد.‌ هریک از این دوره های آموزشی پازلینگ زبان همراه با تمرین‌ های جذاب و سرگرم کننده به پیشرفت هرچه سریعتر سطح زبان انگلیسی شما کمک می‌کند.

 

روش پازلینگ زبان انگلیسی چیست؟

 

روش پازلینگ منوچهرزاده یک سبک جدید در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است. در روش جذاب پازلینگ شما می توانید با یادگیری یک قطعه از پازل هزاران جمله بسازید. همه ما گرامر زبان مادری را به طور ناخودآگاه می دانیم و درست هم استفاده مکنیم مثلا بچه چهارساله به راحتی می تواند جمله  ” مامان می خواستی چی برام بخری؟ ” را به زبان بیاورد. این جمله یک ساختار گرامری پیچیده به نام ” آینده در گذشته ”  دارد که آن بچه هیچوقت بهاین موضوع فکر هم نمی کند. حال ما در روش پازلینگ زبان انگلیسی با آموزش قطعات پازل همان گرامرها را به گرامر زبان دیگری تبدیل می کنیم. در ضمن با این روش می توانیم هر زبانی را آموزش دهیم.        

در دوره آموزشی پازلینگ کل مباحث آموزش داده شده در یک جلسه را می توانید مثل زبان مادری خودتان صحبت کنید. در این سبک شما می توانید به مدت ۲۰ جلسه در طول یک دوره به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنی. دوره های پازلینگ شامل محصولاتی است که برای تمامی سنین قابل ارائه است.

سبک آموزش روش پازلینگ زبان انگلیسی

 

سبک آموزش پازلینگ اینگونه طراحی شده است که شما در جلسه هشتم یه قطعه از پازل به زبان آموزان نشان داده می شود و با همین یک قطعه از پازل زبان آموز می تواند مبحث حال استمراری را به طور کامل یاد بگیرد و بعد از اتمام جلسه هشتم زبان آموز به راحتی می تواند تمام جملات حال استمراری دنیا را بسازد. در این قطعه از پازل هر جمله ای که در زبان مادری از کلمات ” دارم و داری ” استفاده می شود را در یک جمله استمراری که باید با افعال am،is وare  به همراه یک فعل ing دار در زبان انگلیسی بسازید.