مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

روش های اطلاع از کانفیگ لپ تاپ ایسوس

 

کانفیگ لپ تاپ asus به پیکربندی لپ تاپ شما اشاره دارد. این پیکربندی شامل تمامی مشخصات فنی و سخت افزاری دستگاه است. برای مثال وضعیت و مشخصات سی پی یو، مادربرد، رم، کارت گرافیک، هارد، سی دی رام، دی وی دی رام و سایر قطعات همگی در کانفیگ لپ تاپ مورد توجه قرار می گیرند. معمولاً پیکربندی لپ تاپ قبل از خرید دستگاه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. البته در زمانی که نیاز به تعمیر دارید و احتمالاً باید قطعات آن را تعویض کنید، باید از کانفیگ دستگاه مطلع باشید. اما چگونه می توان از کانفیگ لپ تاپ ایسوس مطلع شد؟ در ادامه به این سوأل پاسخ می دهیم.

روش های متعددی برای اطلاع از پیکربندی سیستم شما وجود دارد. اگر هنوز اقدام به خرید لپ تاپ نکرده اید، اولین راه برای دریافت کانفیگ لپ تاپ ایسوس مورد نظرتان، مراجعه به وب سایت ایسوس و یا فروشگاه های اینترنتی لپ تاپ است. در این وب سایت ها تمامی مشخصات فنی لپ تاپ اعم از سی پی یو، مادربرد، رم، هارد و… قابل دسترس هستند. روش دیگر، مشاهده کانفیگ لپ تاپ در فروشگاه است که معمولاً در کنار دستگاه قرار داده می شود. البته روی جعبه لپ تاپ ایسوس نیز کانفیگ مورد نظر نوشته شده است. اما اگر لپ تاپ را خریده اید و می خواهید کانفیگ آن را مشاهده کنید و یا اینکه قصد تعمیر لپ تاپ ایسوس را دارید و می خواهید قبل از آن، کانفیگ لپ تاپ را بدانید، می توانید از دو روش استفاده کنید.

تاریخچه ساخت لپتاپ‌های ASUS VivoBook به سال ۲۰۱۱ بازمی‌گردد. ASUS این سری از لپتاپ‌ها را با هدف ارائه راهکاری متوسط محور و با قیمتی مناسب برای بازار مصرف عرضه کرد. این محصولات به دنبال ارائه طراحی زیبا، عملکرد مطلوب و همچنین دریافت فعال‌سازی موفق در بازار مصرف بودند. همانطور که قبلاً در مورد مزایای لپتاپ پیشرفته VivoBook صحبت کرده‌ام، ASUS با استفاده از طراحی باریک و زیبا، نمایشگرهای با کیفیت، عملکرد پرقدرت و دیگر ویژگی‌های جذاب، محصولات VivoBook را به بازار معرفی کرد. جزئیات بیشتر را در پاسخ‌های قبلی می‌توانید بیابید.

لپ تاپ ایسوس vivobook یکی از محصولات محبوب در بازار لپ تاپ ها هستند. ایسوس یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید بهترین مارک لپ تاپ دانشجویی و دستگاه های الکترونیکی است و محصولات متنوعی را تحت عنوان ویووبوک ارائه می دهد. ویووبوک ها از طراحی زیبا و سبکی برخوردارند که آنها را به یک گزینه خوب برای استفاده روزمره و حمل و نقل می کند. با این حال، آنها همچنین قدرت و عملکرد قابل توجهی دارند و قادر به انجام بسیاری از فعالیت های روزمره و حتی فعالیت های حرفه ای هستند.

 

اول اینکه مای کامپیوتر را باز کرده و در فضای خالی کلید راست کنید سپس گزینه Properties را انتخاب نمایید. در اینجا کانفیگ رم و پردازنده قابل دریافت است. روش دوم که کانفیگ کامل تری از لپ تاپ ارائه می دهد، از طریق دسترسی به منوی System Information به دست می آید. این منو از طریق منوی استارت قابل دسترس است. پس از باز کردن اطلاعات سیستم، در این منو تمامی سخت افزارها را مشاهده می کنید و می توانید اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.