مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

سبک ترین لپ تاپ های موجود در بازار

سبک ترین لپ تاپ های بازار، اگر از آن دسته کاربرانی هستی که در سفر کار میکنید یا سفرهای تفریحی زیادی می روید و نیاز به حمل لپ تاپ خود دارید سبکی آن همراه با ابعاد سیستم اهمیت زیادی در انتخاب شما دارد. از طرف دیگر استفاده از لپ تاپ های سبک استفاده از سیستم های بسیار شیک است. طراحی این دسته از سیستم ها عموما با ظرافت بسیار بیشتر و بدنه شیک تر همراه است. علاوه بر موارد ذکر شده لپ تاپ های سبک کارایی فنی بهتری نیز دارند.تا پایان این مقاله به تیم ان ایکس وان همراه باشید.

مدل MacBook Pro MKGP3 M1 Pro

این لپ تاپ 14 اینچی برند اپل از بهترین گزینه ها بین لپ تاپ های سبک وزن است که هم به لحاظ طراحی و هم سخت افزاری گزینه مناسبی است. به طور کلی مک بوک جزو محبوب ترین لپ تاپ گیمینگ سبک وزن محسوب میشود. این مدل گرچه در سال 2021 به بازار عرضه شد اما هنوز از محبوبیت بالایی برخوردار است و توان رقابت با طراحی های جدیدتر دارد. این دستگاه با رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 ترابایت SSD دارای پردازنده گرافیکی 14-core است. رزولوشن ۳۰۲۴ در ۱۹۶۴ در صفحه نمایش 14 اینچی این مدل کیفیت بسیار بالایی نسبت به ابعاد تصویر است.

مدل macbook air 2023

سری مک بوک های ایر اپل از مدل های بسیار سبک هستند. این مدل اپل دارای صفحه نمایشی 15 اینچی است و طبق ادعای اپل این مدل از سرعت پردازشی دو برابر سرعت پردازش  Core i7 اینتل برخوردار است. به طور کلی طراحی این مدل بسیار مشابه MacBook Air M2 است که مدل 13 اینچی اپل بود. 2 پورت Thunderbolt و 1 پورت Magsafe داراست و 11.5 میلی متر ضخامت صفحه نمایش آن را به باریک ترین و ظریف ترین لپ تاپ 15 اینچی تبدیل کرده است. وزن این لپتاپ 3.3 پوند معادل 1.49 کیلوگرم است.

مدل HP Spectre x360 t13

این مدل اولترابوک hp یکی از بهترین طراحی های این برند محسوب می شود. این لپتاپ با صفحه نمایشی 16 اینچی نوع OLED و مجهز به حالت تشخیص چهره و دارای صفحه نمایش تاچ است. یک ترابایت حافظه داخلی SSD  و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 چرخش 360 درجه صفحه نمایش و قلم لمسی استایلوس این سیستم را به انتخابی سبک و پر بازده تبدیل میکند.

مدل Zenbook S 13 OLED

باریک ترین لپ تاپ جهان که ایسوس معرفی و ارائه کرد. سری لپتاپ های ZENBOOK از سبک ترین لپ تاپ ایسوس و ظریفترین موارد موجود در بازار هستند که از تنوع خوبی نیز برخوردارند. این لپ تاپ از صفحه نمایش 13 اینچی برخوردار است و از پردازنده Core i7 نسل 13 اینتل در طراحی آن استفاده شده است. وزن این مورد 1 کیلوگرم است و از یک ترابایت حافظه داخلی برخوردار است.

لپتاپ Dell XPS13

برند دل در این سری لپ تاپ های خود از صفحه نمایش 13 اینچی استفاده کرده است و سنسور اثر انگشت برای آن در نظر گرفته است. ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD و رم مدل۳ DDR داراست و در آن از پردازنده Core i۵ اینتل استفاده شده است. وزن این مدل  2.76  پوند است که معادل 1.21 کیلوگرم می شود.  

Surface Laptop 4

لپ تاپ 4 سرفیس از مدل های بسیار سبک است که حتی امکان جایگزین تبلت شدن را دارد. پس از Surface Book 3 این شرکت طراحی جدیدتر خود را به بازار عرضه کرد. این مدل نمایشگری 13 اینچی دارد که رزولوشن 2256 در 1504 ارائه میدهد. و البته دست مشتری را در انتخاب باز گذاشته و یک مدل 15 اینچی با رزولوشن بالاتر از همین سری نیز ارائه داده است که کیفیت و وضوح تصویر بیشتری نیز داراست. در این سیستم از پردازنده اینتل Core i5-1135G7, AMD Ryzen 5 4680U استفاده شده است. حافظه این سیستم 256  یا 512 گیگابایت، 1 ترابایت  SSD است. وزن مدل 13 اینچی 1265 کیلوگرم و وزن مدل 15 اینچی آن معادل 1542 کیلوگرم است. البته طراحی مینیمال و با ظرافت لپ تاپ های سرفیس نیز قابل توجه است که در این مدل نیز رعایت و اجرا شده و شباهت بالایی به سری قبلی خود نیز دارد.

لپ تاپ ThinkPad X1 Nano

از برند لنوو این مدل تینک پد از سیستم های سبک محسوب میشود. برخلاف سایر مدل های لنوو که عمدتا برای گیمینگ طراحی شده و وزن زیاد از مشخصه های آنهاست این سری با داشتن وزنی معقول و قابلیت حمل و نقل آسان برای شما میتواند گزینه درستی باشد. این مدل با داشتن یک صفحه نمایش 13 اینچی OLED و پردازنده یکپارچه برند اینتل Intel Iris Xe تجربه کاربری خوبی را رقم میزند. حافظه رم این سیستم 16 گیگابایت است و فضای ذخیره سازی آن 512GB ssd است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.