مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

کمی راجب طراحی کاربر محور

یادگیری لغات UX رایتینگ بخشی از نوشتن آن است که به راحتی قابل یادگیری است. آنچه که مهمتر است، درک طراحی کاربر محور است.

علم در این زمینه تفاوت اصلی بین یک UX رایتر و یک کپی رایتر است. UX رایتر باید درک درستی از طراحی کاربر محور، قابلیت استفاده و دسترسی داشته باشد. در واقع، بسیاری از UX رایترها خود را طراح UX می دانند.

همچنین یو ایکس رایتر بسیار نزدیکتر با طراحان UI/UX و گرافیست و برنامه نویسان و مهندسان کار می کنند، پس مهم است که هه بتوانند یکدیگر را درک کنند.

مهارت های خود را با Spec-work تقویت کنید

هیچ راهی بهتر از نوشتن تجربیات کاربر برای یادگیری نوشتن UX وجود ندارد. سعی کنید با بازنویسی کلمات و جمله ها در هر تجربه ای که فکر می کنید می تواند بهبود یابد، تمرین کنید. سپس از افراد دیگر بازخورد بخواهید و نظر آنها را نیز بپرسید.

چگونه به عنوان UX رایتر استخدام شویم؟

بعد از تمرین های مکرر و یادگیری، وقت وارد شدن به بازار کار است. هرچند من فکر می کنم شمایی که در حال خواندن این پست هستید، یک طراح وب باشید؛ باری. برای بالا بردن سطح خود می توانید یک نمونه کار UX رایتینگ اضافه کنید. ایجاد نمونه کار، فرصتی برای تمرین طراحی کاربر محور است. در نمونه کارتان، به کاربرانی که UX را برای آنها نوشتید فکر کنید. به احتمال زیاد، آنها مدیر و صاحب کاری هستند که باید کارمندانی را استخدام کنند که بهترین انتخاب ها را می کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، باید نمونه کارهایتان را قابل اسکن و درک و بسیار آسان بنویسید. نمونه کار شما باید به کاربر کمک کند تا هدف خود را که ارزیابی سریع مهارت و تجربه شما است، انجام دهد.

نمونه کار باید شامل چه چیزهایی باشد؟

  • خلاصه ای از مهارت های سخت و نرم شما
  • خلاصه ای فرآیند نوشتن UX شما
  • مطالعه موردی از کار شما

خلاصه ای از مهارت های شما باید به خواننده بگوید که چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید. سعی کنید هرچیزی که شما را نسبت به بقیه متمایز می کند برجسته کنید. اگر سابقه ای در زمینه بازاریابی دارید، یا یک مهندس هستید یا حتی یک طراح، همه این ها به شما کمک می کند.

برای لوگو چند رنگ لازم دارم؟

در مورد اینکه چند رنگ باید در لوگوی خود استفاده کنید هیچ قانون مشخصی وجود ندارد. یک گرافیست ممکن است فقط به یک یا دو مورد نیاز داشته باشید. اینکه شما به چه تعداد رنگ نیاز داری در این مطلب قصد داریم رنگ های جذاب برای لوگو براتون بگیم ، به گفته های لوگوی برای برند شما بستگی دارد. شما لوگوهای عالی دیده اید که فقط از یک رنگ استفاده می کنند. گاهی اوقات تنها چیزی که شما نیاز دارید فقط یک رنگ یا چند سایه متفاوت از همان رنگ است. در موارد دیگر، منطقی است که از یک پالت رنگی گسترده تر برای روایت بصری داستان برند خود استفاده کنید.

5 نوع ترکیب رنگ لوگو

  1. ترکیبات رنگی مونولوگ

    در این نوع ترکیب رنگ از یک رنگ اصلی و جفت شده با سیاه یا سفید استفاده می شود.

  2. ترکیبات رنگی مکمل

    ترکیب رنگهای تکمیلی بین رنگهایی که در دو طرف چرخ رنگ قرار دارند ساخته می شود.

  3. ترکیبات رنگی مشابه

    اینها ترکیبات رنگی بین رنگهایی است که در چرخهای رنگ در کنار یکدیگر قرار دارند.

  4. ترکیبات رنگی سه گانه

    در ترکیب رنگ های سه گانه از سه رنگ استفاده می شود که به طور مساوی بر روی چرخ رنگ قرار دارند

  5. ترکیبات رنگ تترادیک یا چهارطرفه

    از چهار رنگی که به طور مساوی بر روی چرخ رنگ فاصله دارند استفاده می شود.

چند ترکیب رنگ عالی برای لوگوی شما

ترکیب رنگ لوگوی زرد

لوگوهای زرد خوش بینی، روشنایی، دوستی و شفافیت را نشان می دهند.از رنگ زرد برای طراحی نماد خورشید استفاده می کنند، بنابراین یادآور زندگی، نور و گرما است. یک پالت رنگ زرد برای مارک هایی که می خواهند تصویری دوستانه و شاد ارائه دهند بسیار عالی است. رنگ زرد بیشتر با رنگ متضاد ترکیب شده و به آن ساختار و ویژگی می بخشد.

اصول طراحی لوگو

برای لوگو چند رنگ لازم دارم؟

در مورد اینکه چند رنگ باید در لوگوی خود استفاده کنید هیچ قانون مشخصی وجود ندارد. ممکن است فقط به یک یا دو مورد نیاز داشته باشید. اینکه شما به چه تعداد رنگ نیاز دارید، به گفته های لوگوی برای برند شما بستگی دارد. شما لوگوهای عالی دیده اید که فقط از یک رنگ استفاده می کنند. گاهی اوقات تنها چیزی که شما نیاز دارید فقط یک رنگ یا چند سایه متفاوت از همان رنگ است. در موارد دیگر، منطقی است که از یک پالت رنگی گسترده تر برای روایت بصری داستان برند خود استفاده کنید.

5 نوع ترکیب رنگ لوگو

  1. ترکیبات رنگی مونولوگ

    در این نوع ترکیب رنگ لوگو از یک رنگ اصلی و جفت شده با سیاه یا سفید استفاده می شود.

  2. ترکیبات رنگی مکمل

    ترکیب رنگهای تکمیلی بین رنگهایی که در دو طرف چرخ رنگ قرار دارند ساخته می شود.

  3. ترکیبات رنگی مشابه

    اینها ترکیبات رنگی بین رنگهایی است که در چرخهای رنگ در کنار یکدیگر قرار دارند.

  4. ترکیبات رنگی سه گانه

    در ترکیب رنگ های سه گانه از سه رنگ استفاده می شود که به طور مساوی بر روی چرخ رنگ قرار دارند

  5. ترکیبات رنگ تترادیک یا چهارطرفه

    از چهار رنگی که به طور مساوی بر روی چرخ رنگ فاصله دارند استفاده می شود.

چند ترکیب رنگ عالی برای لوگوی شما

ترکیب رنگ لوگوی زرد

لوگوهای زرد خوش بینی، روشنایی، دوستی و شفافیت را نشان می دهند.از رنگ زرد برای طراحی نماد خورشید استفاده می کنند، بنابراین یادآور زندگی، نور و گرما است. یک پالت رنگ زرد برای مارک هایی که می خواهند تصویری دوستانه و شاد ارائه دهند بسیار عالی است. رنگ زرد بیشتر با رنگ متضاد ترکیب شده و به آن ساختار و ویژگی می بخشد.

عکاسی صنعتی چیست؟

به عنوان یک عکاس صنعتی، از محصولات یا افرادی عکاسی می کنید که برای فروش محصول یا خدمات استفاده می شوند. این می تواند بسیار متفاوت باشد: شما می توانید از مدل های مد با آگهی های طراحی استفاده کنید، کسی که دنبال فروش خدمات به کامپیوتر و اینترنت پناه می برد یا هر چیز دیگری که ممکن است در وب سایت صنعتی یا آگهی ظاهر شود.

در واقع تعیین تعریف عکاسی صنعتی بسیار دشوار است. برخی از مردم می گویند که این فقط در مورد عکس های تبلیغاتی صدق می کند، اما برخی دیگر شامل عکس های تجارت الکترونیکی و… نیز است.

نتیجه

امیدوارم که تهاجم به دنیای رنگ لوگوی شما الهام بخشیده باشد و به شما کمک کند تا درک کنید که چگونه رنگها بر احساسات، تصورات و تصمیمات تأثیر می گذارند.

اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که خلاقیت به خرج دهید و بهترین رنگ های لوگو را برای برند خود انتخاب کنید.