در مورد اینکه چند رنگ باید در لوگوی خود استفاده کنید هیچ قانون مشخصی وجود ندارد. ممکن است فقط به یک یا دو مورد نیاز داشته باشید. اینکه شما به چه تعداد رنگ نیاز دارید، به گفته های لوگوی برای برند شما بستگی دارد. شما لوگوهای عالی دیده اید که فقط از یک رنگ استفاده می کنند. گاهی اوقات تنها چیزی که شما نیاز دارید فقط یک رنگ یا چند سایه متفاوت از همان رنگ است. در موارد دیگر، منطقی است که از یک پالت رنگی گسترده تر برای روایت بصری داستان برند خود استفاده کنید.
در این نوع ترکیب رنگ لوگو از یک رنگ اصلی و جفت شده با سیاه یا سفید استفاده می شود.
ترکیب رنگهای تکمیلی بین رنگهایی که در دو طرف چرخ رنگ قرار دارند ساخته می شود.
اینها ترکیبات رنگی بین رنگهایی است که در چرخهای رنگ در کنار یکدیگر قرار دارند.
در ترکیب رنگ های سه گانه از سه رنگ استفاده می شود که به طور مساوی بر روی چرخ رنگ قرار دارند
از چهار رنگی که به طور مساوی بر روی چرخ رنگ فاصله دارند استفاده می شود.
لوگوهای زرد خوش بینی، روشنایی، دوستی و شفافیت را نشان می دهند.از رنگ زرد برای طراحی نماد خورشید استفاده می کنند، بنابراین یادآور زندگی، نور و گرما است. یک پالت رنگ زرد برای مارک هایی که می خواهند تصویری دوستانه و شاد ارائه دهند بسیار عالی است. رنگ زرد بیشتر با رنگ متضاد ترکیب شده و به آن ساختار و ویژگی می بخشد.
به عنوان یک عکاس صنعتی، از محصولات یا افرادی عکاسی می کنید که برای فروش محصول یا خدمات استفاده می شوند. این می تواند بسیار متفاوت باشد: شما می توانید از مدل های مد با آگهی های طراحی استفاده کنید، کسی که دنبال فروش خدمات به کامپیوتر و اینترنت پناه می برد یا هر چیز دیگری که ممکن است در وب سایت صنعتی یا آگهی ظاهر شود.
در واقع تعیین تعریف عکاسی صنعتی بسیار دشوار است. برخی از مردم می گویند که این فقط در مورد عکس های تبلیغاتی صدق می کند، اما برخی دیگر شامل عکس های تجارت الکترونیکی و… نیز است.
امیدوارم که تهاجم به دنیای رنگ لوگوی شما الهام بخشیده باشد و به شما کمک کند تا درک کنید که چگونه رنگها بر احساسات، تصورات و تصمیمات تأثیر می گذارند.
اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که خلاقیت به خرج دهید و بهترین رنگ های لوگو را برای برند خود انتخاب کنید.