یادگیری لغات UX رایتینگ بخشی از نوشتن آن است که به راحتی قابل یادگیری است. آنچه که مهمتر است، درک طراحی کاربر محور است.
علم در این زمینه تفاوت اصلی بین یک UX رایتر و یک کپی رایتر است. UX رایتر باید درک درستی از طراحی کاربر محور، قابلیت استفاده و دسترسی داشته باشد. در واقع، بسیاری از UX رایترها خود را طراح UX می دانند.
همچنین یو ایکس رایتر بسیار نزدیکتر با طراحان UI/UX و گرافیست و برنامه نویسان و مهندسان کار می کنند، پس مهم است که هه بتوانند یکدیگر را درک کنند.
هیچ راهی بهتر از نوشتن تجربیات کاربر برای یادگیری نوشتن UX وجود ندارد. سعی کنید با بازنویسی کلمات و جمله ها در هر تجربه ای که فکر می کنید می تواند بهبود یابد، تمرین کنید. سپس از افراد دیگر بازخورد بخواهید و نظر آنها را نیز بپرسید.
بعد از تمرین های مکرر و یادگیری، وقت وارد شدن به بازار کار است. هرچند من فکر می کنم شمایی که در حال خواندن این پست هستید، یک طراح وب باشید؛ باری. برای بالا بردن سطح خود می توانید یک نمونه کار UX رایتینگ اضافه کنید. ایجاد نمونه کار، فرصتی برای تمرین طراحی کاربر محور است. در نمونه کارتان، به کاربرانی که UX را برای آنها نوشتید فکر کنید. به احتمال زیاد، آنها مدیر و صاحب کاری هستند که باید کارمندانی را استخدام کنند که بهترین انتخاب ها را می کنند.
با در نظر گرفتن این موضوع، باید نمونه کارهایتان را قابل اسکن و درک و بسیار آسان بنویسید. نمونه کار شما باید به کاربر کمک کند تا هدف خود را که ارزیابی سریع مهارت و تجربه شما است، انجام دهد.
خلاصه ای از مهارت های شما باید به خواننده بگوید که چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید. سعی کنید هرچیزی که شما را نسبت به بقیه متمایز می کند برجسته کنید. اگر سابقه ای در زمینه بازاریابی دارید، یا یک مهندس هستید یا حتی یک طراح، همه این ها به شما کمک می کند.