مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

چند نکته راجع به یاد گیری خود آموز زبان انگلیسی ؟

در یادگیری خودآموز زبان انگلیسی فاکتورها و نکات مختلفی وجود دارد .و نکاتی که در ادامه بیان خواهم کرد.کمک باالقوه ایی میتواند بکند.

از جمله این نکات :

1-همیشه و در هر موقعیتی یک دفترچه کوچک در جیب خود داشته باشید.و هر موقع به کلمه یا مثلی رسیدید انرا وارد دفترچه خود کنید به این معنی که همیشه باید درحال مرور باشیم و فضای یادگیری رو محدود به کلاس درس یا آموزشگاه نکنیم.و سعی کنید کلمات و اصطلاحات را به شکل موضوعی یاد بگیرید یعنی اینکه کلمه مثل sofa=home مطرح کنید و با این روال ادامه بدید.هم چنین هر کلمه ایی رو در دفترچه یادداشت کردید همراه با یک مثال آنرا بیاوردید آوردن مثال باعث تثبیت بهتر کلمه در ذهن شما خواهد شد .

2-مورد بعدی در شیوه یادگیری زبان انگلیسی استفاده از آپ و نرم افزارهای زبان انگلیسی است .به نظر خیلی از مدرسان زبان استفاده از آپ های لغات و گرامر در گوشی و تبلت ها از تاثیر گذارترین ابزارهای موجود برای یادگیری زبان انگلبسی هست نکته مهم این است که استفاده از این آپ ها چون دیجیتال است در صرفه جویی از مصرف بی روبه کاغذ حاِیز اهمیت است.و روان بودن مطالب و در دسترس بودن آن هم از موارد خیلی مهم این ابزارها است.

 

3-میتوانید از گوشی هوشمندی که در دست دارید استفاده بهینه رو هم داشته باشید مثلا یکی از مزایا این است که زبان گوشی رو به انگلیسی تغییر دهید چون منوی گوشی های هوشمند پر از لغات کاربردی است و باعث افزایش مهارت خواندن و اسپیکینگ در شما خواهد شد .از طرفی منوی فارسی ممکن است به خوبی انگلیسی ترجمه نشده باشد و شما را از مسیر اصلی دور بکند.

4و5-مورد چهارم و پنجم انگلیسی حرف زدن با اهل خانواده و کسانی که میتوانید با استفاده از اینترنت بهشون لینک بشید .ارتباط face to face باعث کاهش استرس و تقویت اراده و عزم کافی برای یادگیری بیشتر در زمینه خود آموز زبان انگلیسی خواهد شد .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.