مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

مجله ی اینترنتی هیرو

نکاتی در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی با چنل یوتیوب

یادگیری زبان انگلیسی با چنل یوتیوب یکی از روش هایی است که افراد می توانند برای یادگیری زبان انگلیسی از آن استفاده کنند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های نوینی برای یادگیری زبان انگلیسی پدید آمده اند و کسانی که به دلایلی نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، می توانند از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی و یا از چنل های آموزش زبان در یوتیوب استفاده کنند. یوتیوب یکی از بهترین منابعی است که خودآموزان زبان می توانند از آن بهره ببرند. در یوتیوب ویدیوهای آموزشی رایگان بسیاری وجود دارند که علاقه مندان به زبان می توانند جهت یادگیری بخش های مختلف زبان از آن ها استفاده کنند. در یوتیوب چنل های زیادی وجود دارند که این فیلم ها را یا به صورت زیرنویس می گذارند و یا مدرسان فارسی زبان آن ها را دوبله می کنند.  در ادامه به معرفی این چنل ها می پردازیم.

در یوتیوب چنل های آموزشی بسیاری در زمینه های مختلف از جمله یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. اما چگونگی استفاده از این چنل ها خود نکاتی دارد که باید به آن توجه نمود. در یادگیری زبان انگلیسی با چنل یوتیوب باید یک سری نکات را رعایت کنید. ابتدا باید بدانید که هدف شما از آموزش زبان در یوتیوب چیست؟ اینکه بخواهید فقط با دیدن فیلم های آموزشی در یوتیوب از صفر تا صد زبان انگلیسی را یاد بگیرید کاری غیر ممکن است و باید در کنار یک برنامه مدون و درست و به عنوان مکمل از چنل های یوتیوب استفاده کرد. نکات زیر را در هنگام استفاده کردن از چنل های یوتیوب به کار ببرید.

  • در ابتدا قبل از شروع به نگاه کردن ویدیوها، عوامل حواس پرتی اطراف تان را به حداقل برسانید.
  • کاغذ و قلمی را برای نوشتن نکات مهم در کنار دست تان داشته باشید.
  • از همه مهمتر محتوای متناسب با نیاز خود را پیدا کنید.
  • نت برداری را با دقت انجام دهید و لغات و نکات جدید گرامر انگلیسی را یادداشت کنید.
  • به زبان بدن فرد تدریس کننده در حالت های مختلف توجه کنید و لهجه و شیوه تلفظ کلمات مختلف را به ذهن بسپارید.
  • در هنگام نگاه کردن ویدیوها تمرکز کافی را داشته باشید وسعی کنید جملات و کلماتی را که مدرس می گوید، برای خودتان تکرار کنید و با خود تمرین کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.